Nele Palestiinas: Kohal

Olen meeldivalt kohal P. aladel:)

On esimene rahulik päev siin, sest reede on siin puhke päev nagu Eestis pühapäev. Sõime hommikust: hummus, full, msabbaha, falafel, hobs ja tee:) Väga maistsvad möksid:

Nele vabatahlik food

Kõigepealt siis tulekust. Lennureis läks hästi. Kohale jõudes lennujaamas kohtusin Moraniga. Sõitsime autoga Tel Avivi linna ja matkasime jala tund aega mahla jooma. Siin päike sirab, niiet kärsitus kusagile kohale jõuda oli mul laes. Lõpuks leidsime ühe toreda öko-värske mahla-lillepoe kohviku kus jõime mahla ja rääkisime juttu. Selle retke käigus kaotasin aga esialgsed reisijuhised ning läksin bussile Jeruusalemma poole teisest kohast kui mul kirjas oli. Õnneks tutvusin ühe väga toreda tüdrukuga, kes ka Jeruusalemma kohale jõudes edasi juhatas. Läbisin turvaväravaid ja jõudsin päikeseloojanguks Jeruusalemma linna, et trammile minna. Õhk on siin sametine ja valgus oli õhtupoolikul beezikasorants ja väga müstiline. Piletiautomaadid streikisid ja olin paar peatust kohvriga jänes. Kontrolli moodi mees nõjatus seinale ja märkis pidevalt midagi üles. Ühel hetkel ütlesid mu närvid üles ja otsustasin edasi jala minna. Väga meeldiv retk vanalinna poole. Nii palju erinevaid inimesi:) jõudsin juhiseid küsides Ramallah bussile. Laadisin kohvri bussi alla hõbedaste ilukilpide ja kanistrite kõrvale ning asusin teele. Õues oli juba pime ning R.-sse jõudsin kusagil kella 21 paiku ning teatri direktor ja M. olid taksoga vastas:) Sõitsime teatrisse, kus mind tervitas teiste seas ülienergiline väike orants kiisu…kes mulle tantsusaalis ka väikese tervitustantsu esitas (video FB-s). Käisin dushiall, rääkisime natuke juttu ja jõime teed. Peale südaööd läksime ühe kohaliku tüdrukuga teatrist 5. minuti kaugusel asuvasse korterisse kus ööbime. Korter ei ole veel päris valmis… üks sein on pooleldi maha raiutud, vett hetkel ei ole (peaks peatselt tulema) ja tänavakass käib läbi katkise akna toas magamas. Aga muidu on kõik okei. Peatselt hakkame tegutsema. Poole tunnipärast on koosolek kus arutame mis toimuma hakkab!:) Sisseelamine on käimas………..

Projekti rahastab Välisministeerium arengu- ja humanitaarabi vahenditest